Rozwój kompetencji menadżerskich

Praca szefa, menadżera lub lidera we współczesnych organizacjach wymaga ciągłego dbania o jakość i efektywność pracy zespołu, elastycznego wprowadzania zmian i reagowania na nieprzewidziane trudności. Z jednej strony odpowiada on na oczekiwania płynące „z góry”, z drugiej strony płyną naciski dotyczące płacy i zakresu pracy ze strony współpracowników i pracowników, wreszcie z trzeciej strony pojawia się presja klientów zarówno zewnętrznych – końcowych jak i wewnętrznych z pozostałych działów firmy.


ABY DOPASOWAĆ SZKOLENIE DO TWOJEJ FIRMY:

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia:

1.
Proponujemy sprawdzony program rozwoju, pozwalający uczestnikom z większą stanowczością i skutecznością kierować zespołem. Ułatwiający im prace z ludźmi i dający konkretne narzędzia, aby szybciej i bez nadmiernych emocji osiągać zakładane cele.

2.
W trakcie szkolenia omówimy wyzwanie jakim jest bycie osobą wyawansowaną z zespołu, która w nowej roli musi wymagać, egzekwować i kierować swoimi niedawnymi kolegami z zespołu.

3.
Dowiesz się jak świadomie zarządzać, budować relację z zespołem, dbać o wysoką motywację, czy rozwiązywać trudności interpersonalne, bez których niemożliwym jest osiągnięcie wysokiej efektywności zespołu, a tym samym sprawną realizację celów.

4.
Na koniec odpowiemy sobie na pytanie: Jak zatem sprawnie i najmniejszym kosztem zadbać o siebie jako szefa i zespół, aby usprawnić codzienną pracę?

A może chcesz uczestniczyć w szkoleniu otwartym
"Rozwój kompetencji menadżerskich"?

Terminy:

Najbliższe terminy już wkrótce!

Czas trwania: 2 dni x 6 godz.
Dla kogo: liderzy, team leaderzy, kierownicy, managerowie
Rodzaj szkolenia: online

Najbliższe terminy już wkrótce!
Jeśli masz pytania dotyczące szkolenia, skontaktuj się z naszym ekspertem:
Weronika Zajdel

Weronika Zajdel

Manager ds. Rozwoju Rynku
Enterprise Advisors Polska sp. z o.o.

+48 697 206 200 weronika.zajdel@enterpriseadvisors.pl

PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
Najważniejsze mechanizmy i narzędzia komunikacji
  • Mechanizm projekcji. Reguła wzajemności. Zasada modelowania.
  • Nazywanie celu interwencji. Odsłanianie swoich intencji.
  • Aktywne słuchanie: pozycja, świadome stosowanie pytań, parafraz, odzwierciedlenia, prowadzenie rozmowy.

MODUŁ II.
Rozumienie motywów działania współpracowników.
  • Model stanowisko, kontekst, interesy. Umiejętność docierania i rozumienia motywów działań współpracowników.
  • Odnajdywanie i nazywanie własnych „motywów działania” – Dlaczego coś robię? Dlaczego na czymś mi zależy? Dlaczego czegoś oczekuję?
  • Uzasadnianie swoich decyzji w odniesieniu do interesów zespołu, firmy, własnych.

MODUŁ III.
Ustalanie, wprowadzanie i kontraktowanie reguł i zasad współpracy w zespole.
  • Moja wizja zespołu. Wartości, postawy i zachowania współpracowników sprzyjające realizacji mojej wizji.
  • Umiejętność wprowadzania reguł i zasad współpracy w zespole. Branie odpowiedzialności za swoje oczekiwania.
  • Expose? Kontraktowanie? Czy może wspólne wypracowanie? – różne sposoby budowania wizji i zasad współpracy w zespole.


MODUŁ IV.
Udzielanie wspierającej i korygującej informacji zwrotnej w konstruktywny i bezpieczny sposób.
  • Najczęstsze pułapki komunikacyjne związane z feedbackiem oraz opory przed dawaniem i przyjmowaniem feedbacku.
  • Różnica między komunikatami JA vs TY i inne kluczowe elementy rozwojowej informacji zwrotnej.
  • Algorytm informacji zwrotnej, funkcje i zastosowanie narzędzia. Trening w oparciu o realne przykłady.

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU?:

Po szkoleniu Uczestnicy będą posiadać wiedzę w zakresie:

  • Kluczowych mechanizmów psychologii komunikacji
  • Technik udzielania informacji zwrotnej
  • Czynników wpływających na zaangażowanie i odpowiedzialność podwładnych
  • Zależności między rolą kolegi i przełożonego oraz efektywnego łączenia tych ról

Po szkoleniu uczestnicy nabędą umiejętność:

  • Komunikować się w sposób budujący zaufanie i współpracę
  • Stosować pytania i parafrazy w procesie poszukiwania porozumienia
  • Udzielić motywującej i korygującej informacji zwrotnej
  • Zakomunikować lub uzgodnić swoje standardy współpracy z zespołem.

Prowadzący szkolenie

Adrian Janik

Trener biznesu, psycholog, konsultant i terapeuta organizacji. Specjalizuje się w procesach rozwojowych dla menadżerów. Wspiera organizacje w planowaniu i skutecznym wdrażaniu zmian. Pomaga wypracowywać i osadzać efektywne standardy komunikacji, zarządzania i obsługi klienta. Zespołom i jednostkom dostarcza wiedzy i umiejętności związanych z kompetencjami osobistymi, menadżerskimi, komunikacją, relacjami oraz zespołowością. Wspiera szefów i liderów w skutecznym pełnieniu ich roli, a przez to budowaniu samodzielnych i odpowiedzialnych zespołów.

Absolwent psychologii na UAM w Poznaniu. Trener od 2011 roku. Ukończył Szkołę Trenerów Biznesu SET oraz Akademię Trenera Biznesu Kontrakt. W ciągu ostatnich 7 lat zrealizował kilka tysięcy godzin warsztatowych dla menadżerów różnych szczebli, działów obsługi klienta i zespołów dążących do zwiększania skuteczności i efektywności komunikacji. Prywatnie zapalony podróżnik i biegacz. W wolnych chwilach odpoczywa z książką w ręku.

Adrian Janik prowadził dedykowane warsztaty i cykle szkoleniowe dla takich klientów jak. Grupa Allegro, Sanitec Koło, Geberit, Meble VOX, Ceneo.pl, Enea, PKN Orlen, Sun & Snow, Man Bus, IKEA Industry (Swedwood), Aquanet, Firestone Industrial Products, AVK Polska, DMG Mori, Wyższa Szkoła Bankowa, Volkswagen Group Polska, ProfiM, Nordan, G.EN Gaz Energia, Grupa OLX, Otomoto.pl, Verbicom, Owens-Illinois (O-I), Komplet Polska, Sest Luve, Fresh Logistics, Colquimica, Mondelez, Vetoquinol Biowet, Plastica, Eobuwie.pl, Hunter Douglas, HolidayCheck, Convert Paper, Schattdecor, PZU Everest, NorDan, Colours Factory, KAEM, Fresenius Medical Care, Exide Technologies, Cetes Cosmetics (Oriflame), Orange, Apart, SimEdu, Idemia Poland R&D, Asta-Net.

INFORMACJE DODATKOWE:

Cena szkolenia obejmuje:

  • udział w szkoleniu
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
  • dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych
  • możliwość bezpłatnych konsultacji po szkoleniu

Do pobrania:

Zaufali nam:

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści. Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów. Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń. Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem. Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”. Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników. Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem. Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi

SPRAWDŹ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które ostatnio pojawiały się najczęściej u naszych klientów przed skorzystaniem ze szkolenia otwartego „Rozwój kompetencji menadżerskich”:

Zgłosić udział w szkoleniu można na 2 sposoby: 

  • należy wejść na podstronę wybranego tematu szkolenia i wypełnić dostępny tam formularz zgłoszenia
  • z podstrony wybranego tematu należy pobrać kartę zgłoszenia, wypełnić i wysłać jej skan na adres: karolina.golab@enterpriseadvisors.pl 
  • opłacić udział w szkoleniu

Tak, szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu poświadczonego przez trenera prowadzącego. 

Cena szkolenia obejmuje koszt uczestnictwa w szkoleniu, dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych, certyfikat uczestnictwa w szkoleniu, możliwość bezpłatnych konsultacji po szkoleniu. 

W chwili obecnej akceptujemy przelewy bankowe. 

Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom.

Tak. Istnieje możliwość pozyskania dofinansowania na nasze szkolenia. Opracowywaniem wniosków i koordynacją całego procesu w Enterprise Advisors zajmuje się zespół ds. dofinansowań szkoleń i rozwoju. W zależności od źródła dofinansowania – których jest kilka, i które dopasowujemy do konkretnej sytuacji Państwa firmy – wysokość wsparcia może stanowić do 80% wartości szkoleń. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem ds. dofinansowań: Iwona Mikulska kom. +48 605 572 570, mail: iwona.mikulska@enterpriseadvisors.pl. 

NIE ZNAJDUJESZ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIA?

 Nic straconego. Napisz je do nas przez formularz kontaktowy, a szybko otrzymasz informację zwrotną. 

    lub skontaktuj się z nami bezpośrednio:
    695 404 409biuro@enterpriseadvisors.pl

    Przypomnij mi o szkoleniu!


      Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

      Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

      Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

      Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

      Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!