Zaufali nam m.in.:
Bezpłatny audyt
Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.
Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”
Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.
Szkolenie “Profesjonalna Obsługa Klienta” przeznaczone jest dla:
– ważny element Customer Experience
Obsługa klienta to jeden z istotnych elementów składający się na tzw. Customer Experience (CX).
Customer Experience oznacza dosłownie „doświadczenia klienta” i jest dość pojemnym pojęciem. Na CX składa się bowiem wiele elementów np. szybkość realizacji zamówienia, dostępność produktów, jakość usług, przyjazność i sprawność działania działu obsługi klienta, szybkość reakcji na reklamacje itp. Generalnie CX to całokształt wrażeń i odczuć klienta, jakie wynikają z interakcji z firmą, marką, produktem lub usługą na wszystkich etapach procesu zakupowego i korzystania z oferty.
Jakość obsługi klienta stanowi istotny parametr dla Customer Experience. Warto zatem o nią zadać. Doświadczenia z nią związane wpływają bowiem na to, w jaki sposób klient postrzega firmę, markę, jej produkty czy usługi i oddziałują, mniej lub bardziej, na decyzje zakupowe klienta i jego lojalność wobec firmy.
6 przykładowych powodów, dla których warto z niego skorzystać
Szkolenie z obsługi klienta sprawdzi się w gdy wspomniany wyżej poziom Customer Experience w Twojej firmie nie osiąga zadowalających wskaźników. Lub mówiąc nieco prościej – gdy doświadczenia klientów związane z ich obsługą nie są najlepsze i przez to generują problemy dla Twojego biznesu.
Wspomnianymi problemami i sygnałami, że warto rozważyć szkolenia z obsługi klienta w firmie mogą być np.
5 benefitów dla Twojego biznesu po szkoleniu
Dobrze przeprowadzone i dopasowane do Twoich potrzeb szkolenie zamknięte z obsługi klienta może przynieść Twojej organizacji następujące benefity:
3 ważne obszary, o które warto zadbać
Co jest ważne dla klienta podczas obsługi, szczególnie w segmencie B2B?
Jakie są jego główne potrzeby i oczekiwania w zakresie profesjonalnej obsługi?
W obszarze psychologii będą to np.
W sferze formalnej, proceduralnej np.
W sferze merytorycznej np.
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.
Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.