Szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta

ZWIĘKSZAJ SPRZEDAŻ.
ZADBAJ DOBRZE O KLIENTA.

Pomogą Ci w tym nasze szkolenia dla działów sprzedaży i obsługi klienta B2B. Szkolenia zamknięte, dopasowane do potrzeb Twojej firmy i branży.

Ich efekty doceniło już 193 przedsiębiorstw. Wśród nich m.in. PayU, Xylem, PepsiCo. Zero ryzyka dzięki gwarancji jakości. 100% satysfakcji albo nie płacisz.

porozmawiajmy:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta.
Najczęściej wybierane:

Jak skutecznie prowadzić działania prospectingowe? Jak pozyskiwać klientów pomimo pojawiających się przeciwności losu? Jak dowozić wyniki sprzedażowe, szczególnie dzisiaj, na zmiennym rynku i w czasach kryzysu?

Jak rozwijać relację z obecnymi klientami firmy i zwiększać wartość ich koszyka zakupowego? Jak wykorzystywać techniki up-sellingu i cross-selingu do ożywienia sprzedaży? Jak utrzymać i budować trwałe relacje z klientami firmy?

Jak skutecznie zarządzać zespołem handlowym na trudnym rynku i osiągać cele sprzedażowe? Jak analizować dane i dopasować proces sprzedaży do realiów rynku? Jak aktywizować zespół do poszukiwania nowych możliwości sprzedaży?

Chcesz stworzyć program szkoleniowy dla swojej firmy?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich szkolenia.

Szkolenia Enterprise Advisors.
Co zyskujesz i dlaczego warto z nich skorzystać:

evidence based training szkolenia oparte na dowodach Enterprise Advisors

JAKOŚĆ SZKOLEŃ – SZKOLENIA OPARTE NA DOWODACH

Szkolenia oparte na dowodach (Evidence Based Training) to szkolenia, w których treści i metody szkoleniowe poparte są najlepszymi obecnie dostępnymi dowodami. Dzięki temu uczestnicy kursu otrzymują od trenera najwyższą jakość sprawdzonej i praktycznej wiedzy z rynku. Przykładami dowodów są np. eksperyment, analiza przypadku, metaanaliza czy własne doświadczenia.
TRENERZY Z DOŚWIADCZENIEM W TWOJEJ BRANŻY

Zrozumienie i łatwość poruszania się po problemach Twojej branży przez trenera to dla nas podstawa efektywnego szkolenia.

KOMPLEKSOWE PROGRAMY SZKOLENIOWE

Zmiana postaw i wskaźników to często wielopłaszczyznowy proces. Jeśli trzeba, z nami zbudujesz kompleksowy system.

FORMA SZKOLENIA DOPASOWANA DO TWOICH POTRZEB

Szkolenia realizujemy stacjonarnie, online lub hybrydowo. Dopasowujemy je do stylu pracy Twojej firmy i innych uwarunkowań.

MONITORING EFEKTÓW SZKOLENIA I DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE

Samo szkolenie to dopiero początek podróży. Wiemy, że kluczem do sukcesu jest skuteczne wdrożenie rozwiązań. Dlatego jesteśmy z Tobą na tym etapie i trzymamy rękę na pulsie.

WYGODNY, ABONAMENTOWY SYSTEM ROZLICZEŃ

Korzystaj z benefitów miesięcznych rozliczeń. Mniejsze kwoty za konkretne etapy szkolenia i zrealizowane cele pozwolą Ci dobrze zaplanować budżet.

NA ŻYCZENIE, SZKOLENIA W JĘZYKU ANGIELSKIM

Pracujesz w międzynarodowym środowisku? Mamy dla Ciebie szkolenia sprzedażowe także w języku angielskim.

Gwarancja100 4
GWARANCJA SATYSFAKCJI
ALBO NIE PŁACISZ

Decydując się na współpracę z nami nic nie ryzykujesz. Gwarantujemy jakość naszych usług a więc jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nic nie zapłacisz.

DOFINANSOWANIE DO SZKOLEŃ Z KOMUNIKACJI I EFEKTYWNOŚCI

Dowiedz się więcej, jak możemy zoptymalizować Twój budżet na szkolenia z komunikacji i efektywności osobistej. Zleć nam pozyskanie dofinansowania na projekt szkoleniowy dla Twojej firmy.

Zaufali nam już m.in.:

Doświadczenie w realizacji szkoleń:

lat doświadczenia
0
godzin szkoleniowych
0
klientów
0
trenerów
0
przeszkolonych pracowników
0

Poznaj opinie naszych klientów:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Współpracę z Enterprise Advisors Polska doceniam za przemyślane podejście do naszego wyzwania rozwojowego i wpasowanie procesu szkoleniowego w kontekst organizacyjny i personalny Banku.

Jako osoba odpowiedzialna za projekt nie czułem się „zamawiającym”. Czułem się współuczestnikiem na każdym z jego etapów, doceniając ukierunkowanie Key Account Managera i Trenera na efektywność pracy.
Tomasz Grabowski
Ekspert
Krakowski Bank Spółdzielczy
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi
Nasza współpraca z firmą szkoleniową Enterprise Advisors przebiegła bardzo sprawnie i efektywnie.

Zrealizowane szkolenia, zarówno z umiejętności miękkich, jak i z obsługi programu Excel, były wartościowe i spełniły nasze oczekiwania. Wszystkie zagadnienia zostały przedstawione w sposób przystępny, a profesjonalizm prowadzących przyczynił się do wysokiej jakości spotkań.

Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i planujemy kontynuować ją w przyszłości.
Dobrawa Smoleń
CEO & Founder
Euler Sp. z o. o.
Proces badania potrzeb klientów – jak skutecznie analizować oczekiwania rynku

Szkolenia sprzedażowe i z obsługi klienta. Sprawdź co możemy zrobić dla Ciebie.

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta

- najczęstsze problemy w firmie, które możesz dzięki nim rozwiązać

Nasze szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta kierujemy do różnych grup docelowych w firmach. Z innymi problemami i wyzwaniami mierzą się bowiem hunterzy, z innymi farmerzy, a jeszcze z innymi osoby zarządzające zespołami sprzedaży i obsługi klienta. Szkolenia Enterprise Advisors dedykowane są każdej z wyżej wymienionych grup. Jeśli zatem zastanawiasz się:

  • jak zwiększyć sprzedaż poprzez wzrost liczby nowych zleceń i nowych klientów w branży B2B? – pomożemy rozwiązać problemy i poprawić osiągi sprzedażowe Twoich „hunterów
  • jak zwiększyć wartość rachunku zostawianego w Twojej firmie przez obecnych klientów? – zaopiekujemy się Twoimi „farmerami
  • jak poprawić efektywność działania zespołu handlowego czy obsługi klienta? – wesprzemy Twoich managerów i osoby odpowiedzialne za zarządzanie.



Działania doradczo-szkoleniowe Enterprise Advisors sprawdzą się dobrze także w rozwiązywaniu problemów procesowych w firmach. Oto kilka przykładów:

  • jak usprawnić lejek sprzedażowy aby maksymalizować szanse dokonania zakupu przez klienta?
  • jak obniżyć wskaźnik reklamacji i podnieść zadowolenie klienta z obsługi?
  • jak usprawnić proces ofertowania i nie tracić czasu na produkcję „pustych” ofert, które nigdy nie przerodzą się w sprzedaż?



Projektując szkolenia sprzedażowe dla handlowców oraz szkolenia dla działów obsługi klienta, osadzamy je zawsze w realiach danej firmy i branży, w której działa oraz bierzemy pod uwagę aktualną sytuację rynkową i otoczenie makroekonomiczne. Inaczej przecież sprzedaje się i obsługuje klienta w czasach prosperity, a inaczej gdy na rynku gości kryzys i niepewność jutra. Dlatego lista naszych szkoleń jest ruchoma i na bieżąco aktualizowana tak, aby uwzględniała aktualne problemy i wyzwania przedsiębiorców. Np. obecna sytuacja na rynku spowodowała, że w naszej ofercie pojawiły się takie szkolenia jak:

  • Ironman sprzedaży
  • Zarządzanie zespołem handlowym na trudnym rynku
  • Obsługa trudnego klienta.

Szkolenie sprzedażowe inne poproszę

- szkolenia "najczęściej wybierane", zamieszczone na naszej stronie internetowej,
nie oznaczają, że nie mamy ich dla Ciebie więcej

Na stronie internetowej zamieszczamy jedynie część naszej oferty szkoleniowej. Uwzględniamy w niej te szkolenia handlowe, które w danym okresie czasu cieszą się największym zainteresowaniem klientów. Chcieliśmy przez to uniknąć sytuacji, w której wejdziesz na naszą witrynę, utkniesz na liście 30 szkoleń i, ze względu na ich ilość, zniechęcisz się do jej dalszego przeglądania, omijając tym samym inne wartościowe informacje, z którymi również chcielibyśmy abyś się zapoznał.

Co to dla Ciebie oznacza? Czy zrobimy dla Twojej firmy inne szkolenie sprzedażowe albo z obsługi klienta? Odpowiedź brzmi: TAK. Chcesz szkolenie z „Visual Merchandisingu”, „Budowania Lojalności u Klientów” albo „Warsztaty z Definiowania Przewag Konkurencyjnych”? A może szkolenie dla handlowców z „Tworzenia i Pisania Angażujących Ofert”? Nie ma problemu. Posiadamy je również w swojej ofercie. Zależy Ci na realizacji „Akademii Managera”, z programem szkoleniowym dopasowanym do potrzeb Twojego zespołu handlowego? Też się uda.

Lista szkoleń dla hunterów, farmerów i osób zarządzających zespołami sprzedaży i obsługi klienta jest u nas otwarta i regularnie aktualizowana. Tworząc ją, bierzemy pod uwagę potrzeby naszej grupy docelowej (firm i branż, w których działają), uwarunkowania rynku, makroekonomię a także potencjał i kompetencje naszych trenerów do realizacji danego szkolenia z zachowaniem standardów Enterprise Advisors.

Co zatem zrobić gdy na naszej stronie internetowej nie znajdujesz interesującego Cię szkolenia ze sprzedaży czy obsługi klienta? Skontaktuj się z nami, bo prawdopodobnie także mamy je na swojej liście i będziemy w stanie zrealizować je dla Twojej firmy. W takiej sytuacji rekomendujemy Ci skorzystanie z bezpłatnej konsultacji. Dzięki temu uzyskasz propozycję programu szkoleniowego dopasowanego do potrzeb Twojej firmy. A gdyby okazało się, że jednak nie będziemy w stanie Ci pomóc bo np. poszukiwane przez Ciebie szkolenie dla handlowców okaże się poza naszymi kompetencjami, również nie będziemy tego przed Tobą ukrywać.

Szkolenia dla handlowców

- przykładowy program rozwojowy dla działu sprzedaży w firmie z segmentu B2B

W wyniku diagnozy sytuacji klienta (firma usługowa z branży edukacyjnej) i wywiadów z członkami zespołu handlowego, zidentyfikowano główne wyzwania na drodze do poprawy wyników sprzedażowych. Na liście celów znalazły się:
  • podniesienie współczynnika konwersji poprzez wzrost skuteczności działań handlowych na kolejnych etapach sprzedaży
  • zwiększenie liczby leadów pochodzących z rekomendacji
  • poprawa umiejętności handlowców w radzeniu sobie w sytuacjach trudnych w procesie sprzedaży (np. przeciągający się proces decyzyjny, urwany kontakt przez klienta).


Aby je osiągnąć, za niezbędny uznano rozwój kompetencji pracowników działu sprzedaży w obszarach:
  • prowadzenia rozmów telefonicznych w sposób, który zwiększy liczbę konsultacji
  • zarządzania procesem rekomendacji
  • komunikacji pozwalającej utrzymywać kontrolę w procesie sprzedaży, dzięki której możliwe będzie wpłynięcie na perspektywę rozmówcy.


Stworzono cykl szkoleń zamkniętych, z programem dopasowanym do potrzeb zespołu i postawionych celów, uzupełniony o działania doradcze i wspierające. Pełny program rozwojowy uwzględniał następujące elementy:

  • warsztat szkoleniowy skierowany do kadry managerskiej: „Efektywne wdrażanie nowych kompetencji w podległym zespole”. Jego celem było zrozumienie przez menadżerów ich roli w procesie wdrażania kompetencji pracowników oddelegowanych na szkolenie oraz zdobycie przez nich umiejętności pracy z Planem Działań Wdrożeniowych pracowników.

  • cykl warsztatów szkoleniowych skierowanych do pracowników handlowych: „Sprzedaż przez telefon”, „Zarządzanie rekomendacjami”, „Radzenie sobie w trudnych sytuacjach”, „Zaawansowane techniki sprzedaży”. Ich celem było przepracowanie i rozwój kompetencji w kluczowych obszarach wpływających na poprawę jakości pracy i osiągnięcie zakładanych celów biznesowych.

  • okresowe przeglądy postępów uczestników projektu (zarówno przełożonych, jak i handlowców). Ich celem była weryfikacja i wsparcie zespołu w procesie wdrożenia nabytej wiedzy i przekucia jej na konkretne umiejętności i trwałe postawy.

SPRAWDŹ NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na pytania, które ostatnio pojawiały się najczęściej u naszych klientów przed nawiązaniem współpracy w zakresie szkoleń sprzedażowych i z obsługi klienta:

Audyt trwa zwykle ok. 1.5 godziny a decyzję o jego przeprowadzeniu podejmujemy po pierwszym wstępnym kontakcie. Audyt ma na celu bliższe poznanie Twojej firmy i problemów, z jakimi musi się zmierzyć. Ze strony Enterprise Advisors uczestniczy w nim ekspert/trener/doradca, a ze strony klienta, w zależności od wielkości firmy i jej struktury organizacyjnej, są to zazwyczaj przedstawiciele działu HR, działu sprzedaży czy członkowie zarządu lub właściciele firmy. Ważnym aspektem audytu jest zrozumienie i ustalenie kluczowych parametrów mierzalnych (KPI), które mają bezpośrednie przełożenie na Twój biznes oraz identyfikacja obszarów stanowiących bariery do rozwoju.

Na tak postawione pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, aczkolwiek niektóre szkolenia ciężko wyobrazić sobie bez bezpośredniego kontaktu. Dobrym przykładem są tutaj np. warsztaty coachingowe dla handlowców, które najczęściej składają się także z indywidualnych sesji z trenerem, realizowanych wspólnie z uczestnikami szkolenia w terenie.

Szkolenia sprzedażowe najczęściej realizowane są przez nas w siedzibach firm a te zazwyczaj znajdują się w dużych miastach Polski jak: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Białystok czy Gdańsk. Generalnie jednak nie mamy ograniczeń co do lokalizacji szkolenia – ostatnio np. po raz kolejny gościliśmy na Mazurach. Warto zaznaczyć, że obok warsztatów stacjonarnych, prowadzimy także szkolenia sprzedażowe w wersji online lub w formule mieszanej, hybrydowej.

Tak. Istnieje możliwość pozyskania dotacji na nasze szkolenia ze sprzedaży (a także na inne, dotyczące np. zarządzania czy rozwoju umiejętności komunikacyjnych). Opracowywaniem wniosków i koordynacją całego procesu w Enterprise Advisors zajmuje się zespół ds. dofinansowań szkoleń i rozwoju. W zależności od źródła dofinansowania – których jest kilka i które dopasowujemy do konkretnej sytuacji Państwa firmy – wysokość wsparcia może stanowić do 80% wartości szkoleń. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem ds. dofinansowań: Iwona Mikulska kom. +48 605 572 570, mail: iwona.mikulska@enterpriseadvisors.pl. 

Enterprise Advisors realizuje swoje szkolenia w oparciu o model Kirkpatricka, pozwalający na mierzenie ich efektywności na czterech poziomach: 

1.poziom reakcji (czyli jak uczestnicy odbierają szkolenie na poziomie czysto emocjonalnym) – do pomiaru najczęściej wykorzystywane są ankiety; 

2.poziom umiejętności i wiedzy (czyli jak zmieniły się kompetencje uczestników dzięki szkoleniu) – można to mierzyć np. testami albo weryfikować w toku bardziej zaawansowanych procedur treningowych; 

3.poziom zachowań (czyli na ile uczestnicy szkolenia przenoszą nabytą wiedzę i umiejętności do swojego życia i pracy) – do weryfikacji wykorzystuje się najczęściej follow-upy z uczestnikami, kontakty z ich kolegami, przełożonymi i bliskimi, a także bezpośredni pomiar w pracy (np. w formie obserwacji lub podesłania tzw. tajemniczego klienta); 

4.poziom wyników (czyli jakie są praktyczne, finalne konsekwencje szkolenia np. czy uczestnicy szkolenia sprzedają więcej, czy firma zarabia więcej itp.) – pomiar realizowany jest w odniesieniu do konkretnych wskaźników liczbowych, finansowych. 

Zakres i głębokość pomiaru efektowności szkoleń ustalane są z klientem indywidualnie, na etapie kontraktacji współpracy. 

Szkolenia zawsze wyceniamy indywidualnie, po poznaniu potrzeb i uwarunkowań ze strony klienta. Kiedyś często mieliśmy sytuacje, w których na tak postawione pytanie szybko podawaliśmy tzw. widełki cenowe, a po doprecyzowaniu zakresu współpracy okazywało się, że na finalnej umowie pojawiała się zupełnie inna kwota. Dlatego zaprzestaliśmy tej praktyki – wolimy poświęcić więcej czasu na przygotowanie dopasowanej i rzetelnej oferty niż kotwiczyć na starcie cenę w głowie klienta. Na cenę szkolenia ma wpływ wiele czynników takich jak np. ilość szkoleń i kompleksowość programu szkoleniowego albo formuła realizacji (np. czy stacjonarnie i w jakiej lokalizacji, czy online, czy hybrydowo). Warto też wspomnieć, że dla firm dążących do optymalizacji wydatków szkoleniowych, interesującym rozwiązaniem może okazać się nasza usługa związana z pozyskiwaniem dofinansowania na szkolenia (więcej na ten temat dowiesz się w sekcji szkolenia z dofinansowaniem BUR). 

kontakt

Widzisz potencjał do współpracy?
Umów się na bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o Twoich potrzebach.
Poszukamy rozwiązań, które pomogą rozwinąć Twoich pracowników i firmę:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
Agnieszka Kus foto new
doradztwo i szkolenia biznesowe
Agnieszka Kuś
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!