Zespół targowy łowcami leadów sprzedażowych

szkolenie zamknięte

Inwestujesz w targi i własne stoisko. Liczysz na nowe kontakty i kontrakty dla swojej firmy. Wysyłasz zespół do boju. I zespół wraca z wyprawy z... 1 leadem. Dlaczego tak się dzieje? Utracenie szans na pozyskanie wartościowych leadów sprzedażowych wynika często z braku przygotowania zespołu targowego do działania. Dzięki naszemu szkoleniu unikniesz takiej sytuacji.

Forma: online lub stacjonarne
(miejsce wskazane przez klienta lub w siedzibie Enterprise Advisors)

Czas: 1 dzień x 8 h.

Nowość! Teraz szkolenie dostępne także w wersji abonamentowej.

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "ZESPÓŁ TARGOWY ŁOWCAMI LEADÓW SPRZEDAŻOWYCH”:

1.
Każde spotkanie handlowe wymaga przygotowania, a udział w targach to nie jedno, a kilkadziesiąt spotkań z przedstawicielami firm o różnych profilach działalności i różnych potrzebach, skumulowanych w krótkich odstępach czasowych. Dzięki naszemu szkoleniu Twój zespół firmowy poradzi sobie dobrze z tym wyzwaniem.

2.
W trakcie warsztatu wspólnie dokonamy segmentacji osób, które mogą odwiedzić Twoje stoisko firmowe podczas targów oraz opracujemy cele spotkań z przedstawicielami poszczególnych segmentów. Następnie przećwiczysz proces badania potrzeb i sposoby kontraktowania dalszych działań potargowych. Otrzymasz informację zwrotną i przetrenujesz swoje umiejętności z uwzględnieniem specyfiki rozmów na stoisku.

3.
Wspólnie wypracujemy także zasady współpracy zespołu na stoisku, z uwzględnieniem specjalizacji poszczególnych osób, zewnętrznych warunków, jakie stwarza środowisko targowe i konieczności szybkiego przejścia od jednej rozmowy do drugiej.

4.
W oparciu o konkretne cele spotkań z odwiedzającymi stoisko, wypracujemy listy kontrolne i skuteczny system zbierania informacji niezbędnych do dalszych działań potargowych. Dowiesz się, jak zbierać i systematyzować informacje, żeby natychmiast po targach przystąpić do dalszej pracy z leadami, bez konieczności porządkowania chaosu.

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE:

  • zespoły z działów handlowych i obsługi klienta przygotowujące się do obsługi firmowego stoiska podczas targów branżowych.

KIEDY WARTO SKORZYSTAĆ:

  • gdy Twoja firma przygotowuje się udziału w targach branżowych w charakterze wystawcy
  • gdy zależy Ci na efektywności działań Twojego zespołu targowego pod kątem nawiązywania nowych kontaktów i generowania wartościowych leadów sprzedażowych.

Masz pytania dotyczące szkolenia?
Chcesz je dopasować do potrzeb Twojej firmy i branży?


Wypełnij poniższy formularz lub skontaktuj się bezpośrednio z wybraną osobą z naszego zespołu:

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko

PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA:

MODUŁ I.
PRZYGOTOWANIE


  • Przygotowanie do rozmów
  • Segmentacja a priori odwiedzających
  • Wyznaczenie oczekiwanych rezultatów (celów) spotkań z odwiedzającymi z poszczególnych segmentów.


MODUŁ II.
TRENING


  • Symulacje rozmów z kontrahentami o różnych profilach
  • Symulacje są oparte całkowicie o specyfikę branży, produktu klienta i profilu wydarzenia targowego
  • Symulacje są przeprowadzane na forum grupy, z założeniem otrzymania przez każdego z uczestników informacji zwrotnej i omówieniem wniosków do wykorzystania przez cały zespół
  • Symulacje mogą być przeprowadzane w języku polskim, angielskim lub rosyjskim, w zależności od potrzeb Klienta.


MODUŁ III.
PODSUMOWANIE


  • Omówienie i podsumowanie wniosków
  • Wypracowanie przez grupę zasad współpracy zespołowej podczas targów
  • Post-work: przygotowanie list kontrolnych dla rozmów z opracowanymi założonymi celami rozmów (formularzy do wykorzystania na targach).

CO ZYSKASZ DZIĘKI SZKOLENIU:

Szkolenie ma na celu zbudowanie POSTAWY uczestników polegającej na:

  • rozumieniu potrzeby i roli przygotowania się do obsługi stoiska na targach
  • świadomości korzyści ze współpracy zespołu podczas obsługi stoiska targowego.


Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą POTRAFIĆ:

  • wyznaczać i realizować cele rozmów z odwiedzającymi o różnych profilach działalności
  • badać potrzeby klienta odwiedzającego stoisko z uwzględnieniem profilu działalności
  • uzgadniać formę i kontraktować follow-up
  • wykorzystywać wypracowany wcześniej system zbierania informacji niezbędnych do dalszych działań potargowych
  • współpracować z innymi członkami zespołu podczas obsługi odwiedzających stoisko.


Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą WIEDZĘ w zakresie:

  • segmentacji a priori odwiedzających stoisko
  • specyfiki pozyskiwania leadów na stoisku podczas targów branżowych.


ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy do Ciebie, aby poznać bliżej Twoje potrzeby i dopasować do nich program szkoleniowy.

Prowadząca szkolenie:

Dagmara Tyc

Praktyk i trener specjalizujący się w szkoleniach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i negocjacji handlowych.

Trener z dziesięcioletnim doświadczeniem w handlu oraz doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w następujących obszarach: sprzedaż i obsługa klienta na rynkach krajowych i międzynarodowych, zarządzanie zespołem handlowców, negocjacje z klientami i dostawcami, tłumaczenia specjalistyczne. Jako handlowiec i menedżer współpracowała z firmami produkcyjnymi oraz usługowo-handlowymi z branży budowlanej oraz z Polską Izbą Gospodarczą Rusztowań pełniąc funkcję Dyrektora Izby.

Absolwentka języka rosyjskiego na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Śląskiego oraz stypendystka Ministerstwa Edukacji Narodowej i Prezesa Rady Ministrów. Ukończyła semestralne studia w Instytucie Języka Rosyjskiego im. A. Puszkina w Moskwie oraz studia podyplomowe o specjalności Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i międzynarodowych w Kolegium Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Akademii Trenera Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej.

Prowadzi szkolenia w języku polskim i rosyjskim. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prywatnie pasjonatka podróży, górskich wędrówek i biwakowania.

Zaufali nam m.in.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Współpracę z Enterprise Advisors Polska doceniam za przemyślane podejście do naszego wyzwania rozwojowego i wpasowanie procesu szkoleniowego w kontekst organizacyjny i personalny Banku.

Jako osoba odpowiedzialna za projekt nie czułem się „zamawiającym”. Czułem się współuczestnikiem na każdym z jego etapów, doceniając ukierunkowanie Key Account Managera i Trenera na efektywność pracy.
Tomasz Grabowski
Ekspert
Krakowski Bank Spółdzielczy
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi
Nasza współpraca z firmą szkoleniową Enterprise Advisors przebiegła bardzo sprawnie i efektywnie.

Zrealizowane szkolenia, zarówno z umiejętności miękkich, jak i z obsługi programu Excel, były wartościowe i spełniły nasze oczekiwania. Wszystkie zagadnienia zostały przedstawione w sposób przystępny, a profesjonalizm prowadzących przyczynił się do wysokiej jakości spotkań.

Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i planujemy kontynuować ją w przyszłości.
Dobrawa Smoleń
CEO & Founder
Euler Sp. z o. o.

Obsługa stoiska firmowego na targach
i pozyskiwanie leadów sprzedażowych
– zobacz także inne materiały powiązane z tematyką:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA. Polityka Prywatności Google. Warunki korzystania z usługi reCAPTCHA.

Janusz Sienko
doradztwo i szkolenia biznesowe
Janusz Sieńko
dofinansowanie na szkolenia
i dotacje na rozwój
Iwona Mikulska

Ta witryna używa pliki cookies – zarówno własne, jak też korzysta z plików cookies stron trzecich.

Szkolenia - Firma szkoleniowa i doradcza Enterprise Advisors Kraków

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!