Cialdini_Partner_logo
Budowanie strategii sprzedaży

Buduj skuteczną strategię sprzedaży i zwiększaj przewagę konkurencyjną swojej firmy!

Dołącz do ponad 200 zadowolonych firm, które skorzystały z naszych szkoleń.

Średnia ocena szkolenia:

4.7/5

Zaufali nam m.in.:

Bezpłatny audyt

Dzięki niemu otrzymasz program szkolenia, dopasowany do potrzeb pracowników Twojej firmy.

Gwarancja100 4

Gwarancja jakości
„100% satysfakcji albo nie płacisz”

Zero ryzyka dla Ciebie. Jeśli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, nie weźmiemy od Ciebie ani złotówki.

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia "Budowanie strategii sprzedaży”:

1

Zaprojektujesz strategię sprzedaży opartą o procesy i dane.

2

Stworzysz skuteczną komunikację i działania dla różnych segmentów klientów.

3

Poznasz metody mapowania rynku, segmentacji i modelowania lejka sprzedażowego.

4

Zyskasz praktyczne narzędzia, które zwiększą konwersję i skrócą cykl sprzedaży.

POZNAJ OPINIE NASZYCH KLIENTÓW:

Współpracę z firmą Enterprise Advisors Polska oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Tematyka warsztatów została trafnie dopasowana do naszych potrzeb oraz profilu spółki. Podczas prowadzonych szkoleń mogliśmy się przekonać, że trenerzy to prawdziwi profesjonaliści.

Szczerze rekomendujemy współpracę z firmą Enterprise Advisors, ponieważ jest to dostawca wysokiej jakości usług rozwojowych oraz świetny partner biznesowy.
Marcin Pawłowski
Sales Manager
Bolsius Polska
Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo-szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów.

Zachęcamy do korzystania z ich usług.
Zbigniew Dybał
Prezes
Czanieckie Makarony
Współpracę z Enterprise Advisors Polska doceniam za przemyślane podejście do naszego wyzwania rozwojowego i wpasowanie procesu szkoleniowego w kontekst organizacyjny i personalny Banku.

Jako osoba odpowiedzialna za projekt nie czułem się „zamawiającym”. Czułem się współuczestnikiem na każdym z jego etapów, doceniając ukierunkowanie Key Account Managera i Trenera na efektywność pracy.
Tomasz Grabowski
Ekspert
Krakowski Bank Spółdzielczy
Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie.
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Nasza przygoda z Enterprise Advisors rozpoczęła się kilka lat temu i do tej pory regularnie współpracujemy przy realizacji szkoleń dla Naszych pracowników. Na szczególną uwagę zasługuje profesjonalne podejście firmy na każdym etapie organizacji szkoleń.

Współpracę z firmą Entreprise Advisors możemy opisywać w samych superlatywach – pełne zaangażowanie, doskonały kontakt oraz szybkość działania. Dla EA nie ma rzeczy niemożliwych!
Paulina Cichońska, Anna Hus-Uchman
Dział HR
Amer Sports
Firma Enterprise Advisors przeprowadziła szkolenie [Komunikacja nastawiona na współpracę] dla grupy 50 radców prawnych z krakowskiego samorządu zawodowego.

Szkolenie prowadzone było na bardzo wysokim poziomie merytorycznym. Omawiane tematy zostały ujęte w nowatorski i interesujący sposób. Zarówno organizacja, jak i przebieg warsztatu, spełniły nasze oczekiwania.

Pozwala nam to polecić firmę Enterprise Advisors jako solidnego i godnego zaufania partnera i profesjonalnego dostawcę rozwiązań szkoleniowych.
dr Marcin Sala-Szczypiński
Dziekan Rady OIRP w Krakowie
Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie
Dobrowolscy Sp. z o. o. potwierdza, że firma Enterprise Advisors zrealizowała dla nas kompleksowy projekt szkoleniowy. Uwzględniał on cykl szkoleń dla przedstawicieli handlowych, menedżerów działu sprzedaży oraz pracowników działu telesprzedaży.

Współpraca z Enterprise Advisors pozwala nam zarekomendować tę firmę jako rzetelnego partnera i wykonawcę usług szkoleniowych.
Agnieszka Peret
Wiceprezes Zarządu
Dobrowolscy Sp. z o. o.
Bardzo dziękuję Enterprise Advisors za przeprowadzone szkolenie [Inteligencja Emocjonalna w Zarządzaniu], przekazane informacje, ćwiczenia oraz miłą atmosferę, którą wszyscy wspólnie tworzyliśmy.

Wierzę, że po szkoleniu, każdy z nas uczestników, będzie mógł lepiej funkcjonować w dzisiejszym świecie, dzięki jeszcze lepszemu zrozumieniu siebie oraz zarządzaniu emocjami.

Miło było poznać trenera Pawła Bogusława jako człowieka oraz posłuchać jako eksperta.
Mariola Janczy
Business Development
DMT Holding S. A.
Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
Eurocast Industries
Z przyjemnością polecam firmę Enterprise Advisors Spółka z o.o. jako organizatora szkoleń. Szkolenia w pełni sprostały naszym oczekiwaniom. Tematyka i zakres szkoleń zostały dobrane w oparciu o indywidualne rozmowy i dopasowane do naszych potrzeb. Trenerzy, którzy zostali przydzieleni do projektu to specjaliści w swojej dziedzinie, z ogromną wiedzą i doświadczeniem.

Szkolenia były prowadzone były w sposób wykraczający poza schematy - skłaniały do refleksji, a dzięki ćwiczeniom można było od razu wykorzystać zdobytą wiedzę teoretyczną. Ponadto pracownicy firmy zadbali o opiekę nad całością projektu, zarówno w sferze merytorycznej, jak i administracyjnej.
Angelika Jarguz
Managing Director
GRAND ASCOT Hotel****
Firma Enterprise Advisors Polska Sp. z o. o. przeprowadziła dla naszej firmy warsztaty szkoleniowe: „Komunikowanie nowych warunków handlowych”, „Negocjacje biznesowe” oraz „Akademia Negocjatora”.

Każdy z nich został przeprowadzony na profesjonalnym poziomie. Warsztaty zostały bardzo dobrze ocenione przez uczestników.

Polecamy Enterprise Advisors jako rzetelnego dostawcę usług szkoleniowych.
Anna Łuczak
Prokurent
ABM S. A.
Firmę Enterprise Advisors polecamy z pełnym przekonaniem. Wspaniały zespół, który kompleksowo zajął się zleceniem również od strony formalnej, czyli napisaniem wniosku o dofinansowanie wraz z jego rozliczeniem.

Cykl szkoleń przeprowadzony z udziałem fantastycznych i profesjonalnych trenerów, wpłynął pozytywnie zarówno na relacje, jak i kompetencje całego naszego zespołu. Z pewnością nie było to nasze ostatnie wspólne przedsięwzięcie.
Iwona Zięcina
Członek Zarządu
Centrum DelaVi
Nasza współpraca z firmą szkoleniową Enterprise Advisors przebiegła bardzo sprawnie i efektywnie.

Zrealizowane szkolenia, zarówno z umiejętności miękkich, jak i z obsługi programu Excel, były wartościowe i spełniły nasze oczekiwania. Wszystkie zagadnienia zostały przedstawione w sposób przystępny, a profesjonalizm prowadzących przyczynił się do wysokiej jakości spotkań.

Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i planujemy kontynuować ją w przyszłości.
Dobrawa Smoleń
CEO & Founder
Euler Sp. z o. o.

ZASTANAWIASZ SIĘ CZY TO WŁAŚCIWE SZKOLENIE DLA TWOJEJ FIRMY?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!

Zajmie Ci to tylko 10 sekund!

Zaufali nam m.in.

Czym jest Budowanie strategii sprzedaży

Budowanie skutecznej strategii sprzedaży to klucz do osiągania przewagi konkurencyjnej i stabilnego wzrostu. Dzisiejszy rynek wymaga od organizacji nie tylko sprawnej taktyki, ale przede wszystkim dobrze zaprojektowanej strategii, która łączy procesy, narzędzia i ludzi w spójny system generujący wyniki.

Szkolenie „Budowanie skutecznej strategii sprzedaży” pozwala uporządkować i wdrożyć podejście, które sprawia, że sprzedaż staje się przewidywalna, powtarzalna i skalowalna.

Dla kogo jest przeznaczone Szkolenie
“Budowanie strategii sprzedaży”?

Szkolenie “Budowanie strategii sprzedaży” przeznaczone jest dla osób związanych ze sprzedażą B2B i aktywnym pozyskiwaniem nowych klientów: 

  • Dla menedżerów sprzedaży i dyrektorów handlowych odpowiedzialnych za planowanie i realizację celów.
  • Dla właścicieli firm i osób zarządzających zespołami handlowymi.
  • Dla specjalistów ds. sprzedaży i obsługi klienta, którzy chcą podnieść skuteczność działań i lepiej rozumieć proces decyzyjny klienta.
  • Dla zespołów sprzedażowych, które potrzebują spójnych standardów i wspólnego języka pracy.

Kiedy warto skorzystać?

  • Gdy pomimo podejmowanych działań osiągane wyniki odbiegają od założonych planów.
  • W sytuacji, gdy każdy w zespole działa „po swojemu”, a wyniki są trudne do przewidzenia.
  • Gdy firma stoi przed koniecznością, uporządkowania działań sprzedażowych.
  • Gdy obecny model sprzedaży nie przynosi oczekiwanych efektów.
  • Kiedy planujesz wejście na nowe rynki lub segmenty klientów.
  • Kiedy chcesz zwiększyć skalowalność sprzedaży i oprzeć rozwój firmy na solidnych fundamentach strategicznych.

Przykładowy program szkolenia
"Budowanie strategii sprzedaży”:

  • Czym jest strategia, plan, taktyka?
  • 12 obszarów budowania strategii sprzedaży
  • Proces budowy strategii sprzedaży – 4 etapy skutecznej strategii
  • Nowoczesne narzędzia it wspierające realizację strategii
  • Baza przewag konkurencyjnych i silnych stron w 6 obszarach – matryca wartości
  • Profilowanie klientów – stworzenie profilu idealnego klienta (buyer persona)
  • Opracowanie potrzeb jawnych i ukrytych
  • Dopasowanie komunikacji sprzedażowej do klientów
  • Stworzenie mapy rynku
  • Segmentacja klientów – model bant i macierz identyfikacji i selekcji klientów
  • 6 etapowy proces decyzyjno – zakupowy klientów
  • Odzwierciedlenie procesów zakupowego w proces sprzedażowym – czy jesteśmy dopasowani do klientów?
  • Operacjonalizacja procesu sprzedaży – projektowanie działań i zachowań w ramach procesu
  • Wyznaczanie celów wizyty handlowej
  • Etapy wizyty handlowej
  • Zachowania potrzebne do realizacji celów
  • Zachowania konieczne i opcjonalne sprzyjające sprzedaży
  • Rodzaje procesów w sprzedaży, obsłudze i zarządzaniu
  • Jak zbudować skuteczny i łatwy proces? Struktura procesów
  • Jak efektywnie mierzyć jakość realizowanych procesów?
  • Narzędzie usprawniania procesów
  • Analiza efektywności działań na poszczególnych krokach procesu sprzedaży – narzędzia analizy lejka
  • Określenie kluczowych parametrów i danych – optymalizacja lejka
  • Określenie długości cyklu sprzedaży jako jednego z kluczowych elementów wpływających na dynamikę działań
  • Choroby lejka sprzedaży – rozpoznanie i przeciwdziałanie
  • Określenie idealnej wielkości lejka sprzedaży – wskaźnik ipv
  • Obliczanie konwersji i winrate w lejku sprzedaży
  • Wpływ średniej wartości transakcji na rezultaty
  • Definiowanie ”punktu przełamania sprzedaży”
  • Raportowanie celów ilościowych i jakościowych – narzędzia raportowania
  •  
  • Projektowanie kampanii wpływu społecznego w ramach lejka
  • Redukowanie niepewności i motywowanie klientów do działania
  • Matryca „map” dla lejka sprzedaży

Prowadzący szkolenie:

Andrzej Borcz

Trener i konsultant biznesowy, a także Prezes Zarządu spółki Enterprise Advisors Polska, wspólnik Kancelarii Prawnej Gut & Wspólnicy, inwestor na rynku nieruchomości.

Posiada 22 lata praktycznego doświadczenia w sprzedaży i zarządzaniu.

Kierował działem sprzedaży w kanale HoReCa na stanowisku Dyrektora Sprzedaży ds. HoReCa. Tworzył innowacyjne programy lojalnościowe, merchandisingowe oraz edukacyjne. Wraz z grupą ekspertów rynku gastronomicznego zbudował platformę edukacyjną dla partnerów handlowych pod nazwą Best in Class - Horeca Management Program. Zarządzał spółkami w grupie kapitałowej notowanej na GPW (do której należą również podmioty operujące w segmencie HoReCa) na stanowisku Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego. W ramach Enterprise Advisors realizował programy rozwojowe, szkolenia, coachingi dla takich firm jak: Żywiec Zdrój, Stock, Bridgestone, Eurocash, Pepsico, Beyond, Etex, OLX, GH Cranes, Bolsius czy Grupa Adamietz.

Alan Kusz

Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD, gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV.

Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Posiada doświadczenie we wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych.

Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

ZOBACZ TAKŻE INNE MATERIAŁY POWIĄZANE Z TEMATYKĄ:

Masz pytania dotyczące szkolenia? Skontaktuj się z nami i szybko uzyskasz odpowiedź jak możemy ci pomóc:

agnieszka kus www
doradztwo i szkolenia biznesowe
Agnieszka Kuś

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe!

Zajmie Ci to tylko 10 sekund!