Enterprise Advisors

Kim jesteśmy?

Enterprise Advisors Polska to zespół doświadczonych trenerów, coachów i doradców przedsiębiorców, którzy przez lata zdobywali praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży oraz rozwoju kompetencji miękkich. Łącząc siły stworzyliśmy firmę, która może zaoferować szeroki zakres usług w dziedzinie szkoleń oraz doradztwa. Naszą misją jest wspieranie firm ciągle doskonalących poziom swoich usług i stawiających na rozwój. Uczymy kadrę zarządzającą i całe zespoły pracowników, jak pracować efektywnie, dbać o wizerunek firmy, prowadzić skuteczną sprzedaż i ciągle podnosić swoje kwalifikacje. W filozofię naszego biznesu wpisana jest wysoka etyka zawodowa i uczciwe podejście do każdego klienta. Przez długi czas obecności na rynku usług szkoleniowo-doradczych wypracowaliśmy sobie opinię rzetelnego i skutecznego zespołu.

Za marką ENTERPRISE ADVISORS stoi:

JAKOŚĆ

WIEDZA

DOŚWIADCZENIE

SKUTECZNOŚĆ

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

INNOWACYJNOŚĆ

Nasz zespół

Nasz zespół

Andrzej Borcz

Andrzej Borcz

Prezes Zarządu
Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w sprzedaży. Swoją pracę rozpoczął w branży gastronomicznej. W 2001 roku zaczął współpracę z producentem napojów energetycznych jako Regionalny Kierownik ds. Promocji. Od 2002 roku pracował jako Przedstawiciel Handlowy, a później jako Regionalny Kierownik Sprzedaży i Krajowy Menedżer ds. HoReCa w międzynarodowym koncernie alkoholowym. Kierował działem sprzedaży w kanale HoReCa na stanowisku Dyrektora Sprzedaży ds. HoReCa. Stworzył innowacyjne programy lojalnościowe, merchandisingowe oraz edukacyjne.
Wraz z grupą ekspertów rynku gastronomicznego zbudował platformę edukacyjną dla partnerów handlowych pod nazwą Best in Class – Horeca Management Program. Był odpowiedzialny również za stworzenie oferty i rozwój sprzedaży w kanale B2B. Następnie pełnił funkcję prezesa zarządu spółki zarządzającej lokalami gastronomicznymi w segmencie premium. Ważnym doświadczeniem zawodowym było zarządzanie spółkami w grupie kapitałowej notowanej na GPW na stanowisku Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego.
Obecnie aktywnie działa jako trener i konsultant biznesowy, a także Prezes Zarządu spółki Enterprise Advisors Polska oraz współwłaściciel spółek oferujących usługi w sektorze B2B – kancelarii prawnej oraz biura księgowego. Wraz ze wspólnikami prowadzi również projekty w branży nieruchomości (rewitalizacja kamienic, obrót lokalami mieszkalnymi).
Jest osobą bardzo zaangażowaną w działalność społeczną. Niekomercyjnie prowadzi Fundację Agenor, która pomaga dzieciakom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej. Poprzez różne projekty zachęca do wsparcia podopiecznych w dowolnej formie.
Zdobyte doświadczenie zawodowe pozwoliło mu na przygotowanie programów szkoleń, z których skorzystały już tysiące sprzedawców z wielu branż, liderów i właścicieli firm oraz pracowników z segmentu HoReCa. Od wielu lat z dużymi sukcesami prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży, negocjacji, zarządzania, prezentacji sprzedażowych, treningu menedżerskiego, a także projekty coachingowe z zakresu negocjacji oraz wizyt handlowych.
Szkoli pracowników i właścicieli firm z Top 5 w branży: przemysłowej, spożywczej, IT, gastronomicznej, usługowej, spółek Skarbu Państwa, outsourcingowej i innych.
Bezpłatnie dzieli się swoją wiedzą z osobami, które chcą ciągle rozwijać swoje umiejętności i zdobywać wiedzę potrzebną w każdym biznesie, szczególnie w sprzedaży. Prowadzone przez niego webinary oraz teksty specjalistyczne cieszą się uznaniem zgromadzonej społeczności osób zainteresowanych tematyką sprzedaży.
Andrzej Borcz
Andrze Borcz
Prezes Zarządu

Nasz zespół

Andrzej Szastok

Andrzej Szastok

Trener
Trener biznesu i administracji, nauczyciel akademicki (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu – Wydział Zamiejscowy w Chorzowie, Uniwersytet SWPS – Wydział we Wrocławiu), wykładowca na studiach MBA (Franklin University), coach, specjalista marketingu politycznego.
Ukończył studia polonistyczne (Uniwersytet Śląski – 1982) oraz szereg studiów podyplomowych: Zarządzanie w administracji publicznej i protokół dyplomatyczny (Centrum Podyplomowego Kształcenia Pracowników Administracji Państwowej – 1990), Zintegrowane systemy zarządzania w administracji (Wyższa Szkoła Administracji – 2000), Marketing polityczny (Uniwersytet Śląski – 2004), Praktyczna psychologia społeczna (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – 2005). Jest także absolwentem Szkoły Trenerów i Doradców Personalnych Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys w Krakowie (2004) oraz Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu wrocławskiego Moderatora (2006, 2007). Od siedmiu lat jest prezesem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Szkolenia prowadzi od 2000 roku. Specjalizuje się w szkoleniach dla trenerów (train the trainers), z negocjacji, kreowania wizerunku i wystąpień publicznych, komunikacji perswazyjnej, etyki biznesu i życia publicznego, kompetencji menedżerskich, protokołu dyplomatycznego oraz dla administracji publicznej. Szkolenia z negocjacji prowadził między innymi dla: Koksowni „Przyjaźń”, Grupy Wydawniczej Polskapresse, Betafense, Tractable Engeneering, CTL Logistics, Huty Głogów, JAS-FBG S.A., Ogólnopolskiego Systemu Dystrybucji Wydawnictw „Azymut”, Wydawnictwa Naukowego PWN, Bodycote, WSK PZL Rzeszów, TVP. Szkoli firmy z Top 5 w branży: przemysłowej, gastronomicznej, usługowej, spółek Skarbu Państwa, outsourcingowej i innych.
Andrzej Szastok
Andrzej Szastok
Trener

Nasz zespół

Sylwia Rybak

Sylwia Rybak

Trener/Coach
Certyfikowany trener (BTEC Professional Certificate in Training, Learning and Development (International)), konsultant (First Certificate in Organizational Development Consulting (FCODC)) oraz coach (Ericksson College Certificate), socjolog, filolog angielski.
Od ponad 10 lat menadżer projektów rozwojowych oraz właściciel firmy szkoleniowo-doradczej. Specjalizuje się wprojektach szkoleniowo-doradczych, projektach rozwojowych oraz ocenie kompetencji liderów. W latach 2012 -2014 członek zarządu Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów Zarzadzania MATRIK. Od 2014 do maja 2018 roku Business Development Partner brytyjskiej firmy consultingowej AQR International, a obecnie Associated Consultant. Licencjonowany użytkownik oraz Master Trainer narzędzi psychometrycznych MTQ48 (diagnoza odporności psychicznej) oraz ILM72 (diagnoza indywidualnego stylu przywództwa).
Jako trener Sylwia pracuje w takich obszarach jak: odporność psychiczna w tym budowanie odporności psychicznej liderów oraz budowanie odpornych zespołów i organizacji, zarządzanie i budowanie zespołu, przywództwo, motywowanie oraz Analiza Transakcyjna w zarządzaniu i kreatywność oraz innowacyjność w pracy zespołowej.
Jako coach Sylwia prowadzi coaching zespołowy i indywidualny, Action Learning (coaching grupowy), wdraża podejścia coachingowe do zarządzania w organizacji oraz zarządzanie wg modelu POWER coaching.
Klientami projektów szkoleniowych oraz rozwojowo-doradczych byli m.in.: IBM, Antenna Volantis, BorgWarner, Voss Automotive, CapGemmini, Colgate-Palmolive, Selvita, VW Group, PZU Życie, KBC, Instal Konsorcjum, Interia, Bergerat Monnoyeur, ABB, HASBRO, Najwyższa Izba Kontroli, BZ WBK TESCO, Proseat i inni.
Sylwia Rybak
Sylwia Rybak
Trener/Coach

Nasz zespół

Dariusz Leonhard

Dariusz Leonhard

Trener
Swoją karierę zaczynał jako handlowiec dla firm z branży ELEKTRO oraz FMCG na wszystkich dużych sieciach handlowych. Następnie przez 6 lat pracował w jednej z największych firm outsourcingowych w Polsce (ASM Group S.A.), i zajmował się budowaniem, zarządzaniem i rozliczaniem zespołów handlowych dla największych graczy na rynku nowoczesnym i tradycyjnym. Zarządzał Merchandiserami, Koordynatorami, Przedstawicielami Handlowymi pracującymi na terenie całego kraju.
Przez ostatnie dwa lata swojej pracy operacyjnej zajmował się zarządzaniem całą spółką outsourcingową. Jako Dyrektor Operacyjny był odpowiedzialny za wyniki podległych zespołów jak i rentowność całego przedsiębiorstwa. Podlegały mu działy handlowe, operacyjne, analityczne oraz biurowe. Równocześnie przez ostatnie 7 lat łączył pracę szkoleniową, na początku dla swoich zespołów, później po uzupełnieniu wiedzy merytorycznej szkolił dla zewnętrznych Klientów z sektora FMCG, DIY oraz Elektro. Ma na swoim koncie wzrosty sprzedażowe podległych zespołów oraz ustabilizowanie fluktuacji. Jest absolwentem Akademii Trenera na Wyższej Szkole Bankowej oraz certyfikowanym Negocjatorem i Mediatorem.
Obecnie, jako training manager w Grupie Eurocash S.A. zajmuje się zwiększaniem kompetencji zarządczych Kadry menadżerskiej wszystkich spółek grupy kapitałowej. Specjalizuje się w tematyce Zarządzania Zespołami, Budowania Zaangażowania, współpracy z klientami oraz Efektywnej Sprzedaży. Jest także asesorem rekrutacyjnym, diagnozuje na podstawie assessment center potencjał pracowników, którzy aplikują do organizacji. Jego praca w grupie Eurocash polega na diagnozowaniu potrzeb szkoleniowych, budowaniu programów oraz wdrażaniu ich w życie.Szkoli firmy z Top 5 w branży: przemysłowej, gastronomicznej, usługowej, spółek Skarbu Państwa, outsourcingowej i innych.
Dariusz Leonhard
Dariusz Leonhard
Trener

Nasz zespół

AnitaMichalska

Anita Michalska

Trener/Coach
Absolwentka Politologii (specjalizacja dziennikarska) na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowany trener i coach w ramach Norman Benett Academy z akredytacją EMCC (Europejskiego Stowarzyszenia Mentorów i Coachów).
Uczestniczyła w ponad 150 dniach szkoleniowych uzupełniających jej kompetencje sprzedażowe, managerskie, trenerskie i coachingowe, ukończyła m.in.: kurs I i II stopnia Racjonalnej Terapii Zachowania, I stopień Mind- Body Bridging, Akademię Mistrzów Treningu Grupy Trenerskiej Mentor oraz dwuletnie studium Psychologii Procesu w Instytucie Psychologii Procesu. Od ponad 10 lat związana ze sprzedażą, od 8 lat bezpośrednio z rynkiem nieruchomości i finansów gdzie odnosiła bardzo duże sukcesy, najpierw jako pośrednik w biurze nieruchomości BT, a następnie jako starszy agent ds. kredytów hipotecznych w Deutsche Banku. Od 2010 roku współtworzy doradztwo kredytowe Consiliaris Rozwiązania Finansowe, gdzie obecnie pełni funkcję prezesa zarządu. Stworzyła autorskie programy rozwoju kompetencji coachingowych u managerów średniego i wyższego szczebla, dzięki którym największe organizacje w Polsce na rynku finansowym i nie tylko podnoszą stale wyniki sprzedażowe i efektywność swoich pracowników.
Prowadzi warsztaty z takich tematów jak: „Zarządzanie poprzez narzędzia mentoringowe i coachingowe”, „Zarządzanie emocjami i radzenie sobie z sytuacjami trudnymi”, „Budowanie zaangażowania i odpowiedzialności po stronie pracownika”, „Nowoczesne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długotrwałych relacji”, „Wychodzenie poza schematy myślenia i tworzenie nowych nawyków”. Pracuje również z klientami biznesowymi, jak i prywatnymi na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych.
AnitaMichalska
Anita Michalska
Trener/Coach

Nasz zespół

Marzena Jankowska

Marzena Jankowska

Trener
Trener biznesu, nauczyciel akademicki, coach, lider. Absolwentka psychologii biznesu na Uniwersytecie Śląskim, a także studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami (Wyższa Szkoła Bankowa). Ukończyła Szkołę Trenerów METRUM w Katowicach, Kurs Mediacji w Polskim Centrum Mediacji oraz Szkołę Coachingu Menedżerskiego prowadzoną przez dr. Sławomira Jarmuża (Moderator).
Od 9 lat prowadzi szkolenia dla biznesu, administracji i organizacji pozarządowych. Opracowywała i koordynowała wdrażanie systemowych rozwiązań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w biznesie. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących kompetencji osobistych, trenerskich i menedżerskich, a także zakresu twardości psychicznej (psychological hardiness). Prowadzi badania i warsztaty. Jest autorką szeregu artykułów m.in. Hardiness, jako narzędzie wspomagające radzenie sobie w sytuacji kryzysowej, czy Twórczość, jako proces samokreacji, wzmacniający twardość psychiczną w obliczu zmian.
Od 5 lat jest członkiem zarządu Stowarzyszenia Wspierania Ekonomii Etycznej „Pro Ethica” oraz członkiem – założycielem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Interesuje ją to, co działa w psychologii. Popularyzuje wiedzę na ten temat pisząc artykuły, między innymi dla Magazynu Fundraising, Focus, Sukces. Współautorka książki Automotywacja. Odkryj w sobie siłę do działania, Warszawa: Edgard, 2015 r.
Specjalizuje się w szkoleniach z twardości psychicznej, komunikacji interpersonalnej i wywierania wpływu, kompetencji liderskich oraz trenerskich a także coachingu w zarządzaniu.
Marzena Jankowska
Marzena Jankowska
Trener

Nasz zespół

Kamil Zieliński

Kamil Zieliński

Trener
Psycholog, trener biznesu, nauczyciel akademicki, przedsiębiorca. Stale współpracuje z Wyższą Szkołą Bankową, Uniwersytetem SWPS, organizacjami pozarządowymi oraz sektorem biznesowym. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Ekspert do spraw psychologii społecznej i komunikacji w Centrum Analiz Miejskich IRRP oraz recenzent naukowy portalu Mała Psychologia. Interesuje się psychologią społeczną, technikami wywierania wpływu i perswazji, autoprezentacją oraz psychologią komunikacji i języka. 
Współpracował między innymi z: IDEA Bank S.A., IDEA Leasing, Tax Care S.A., UBER Polska, Royal Brand Public Relations, Source Motivation & Success, GAMMA, Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Świętokrzyskim Urzędem Wojewódzkim, Centrum Unijnych Projektów Transportowych, Urzędem Miasta Jaworzno, Starostwem Powiatowym w Częstochowie, Muzeum Pana Tadeusza we Wrocławiu oraz Centrum Sztuki Filmowej.
Kamil Zieliński
Kamil Zieliński
Trener

Nasz zespół

Lech Ciepiał

Trener
W zakresie pracy szkoleniowej koncentruje się na szkoleniach z budowania procesów rozwojowych, efektywności biznesowej szkoleń, zakresu szeroko pojętej sprzedaży, ale również komunikacji interpersonalnej, zarządzania, motywacji oraz radzenie sobie ze stresem.
Jest doktorem nauk humanistycznych, filozofem i historykiem. Ponadto, z zakresu biznesu, ukończył studia podyplomowe: Zarządzanie i Umiejętności Menedżerskie z Elementami Coachingu, Akademię Trenera Biznesu, Akademię Menedżera Sprzedaży i Menedżerską Akademię Analizy Transakcyjnej. Był uczestnikiem wielu specjalistycznych szkoleń, posiada m. in. certyfikat Franklin University z zakresu negocjacji. Jest także recenzentem i aktywnym członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
W zakresie projektów szkoleniowych wiedzę teoretyczną opiera na praktyce. Uważa, że tylko powiązanie praktyki z teorią pozwala tworzyć prawdziwie efektywne projekty szkoleniowe. Jego doświadczenia zawodowe tworzą szeroki wachlarz. Pracował m. in jako bankowiec, przedstawiciel handlowy, menedżer, ale również nauczyciel, dziennikarz i redaktor naczelny. Zarządzał zespołami sprzedażowymi, kierował również działem szkoleń i rekrutacji. Nie obce są mu takie branże jak ubezpieczeniowa, medyczna, finansowa oraz telekomunikacyjna. Od 10 lat pracuje jako trener i coach – w tym czasie spędził na sali szkoleniowej ponad 6000 godzin, jestem również twórcą wielu programów szkoleniowych i autorskich rozwiązań biznesowych.
Wychodzi z założenia, że sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach. Zawsze ma w pamięci słowa Seneki „Jeżeli nie wiesz, dokąd płyniesz żaden wiatr nie jest Ci przychylny.”
Lech Ciepiał
Trener

Rekomendacje

Krzysztof Klimek
DYNIA CAFE BAR
MEHO CAFE BAR & GARDEN
Read More
"Enterprise Advisors to firma zasługująca na jak najlepsze referencje. Wystarczyło jedno spotkanie, w czasie którego udało nam się znaleźć rozwiązania godzące interesy wszystkich stron prowadzonych przez nas negocjacji."
Zbigniew Dybał
Prezes
CZANIECKIE MAKARONY
Read More
“Bez cienia wątpliwości możemy polecić usługi firmy doradczo - szkoleniowej Enterprise Advisors Polska. Docenienia wymagają wysoka jakość oraz atrakcyjność prowadzonych szkoleń, a także kompetencje trenerów. Zachęcamy do korzystania z ich usług.”
Ewelina Kowalczyk
Przedsiębiorca
lokal FANABERIA
Read More
„Znakomite rady dotyczące budżetowania. Świetne koncepcje na to, jak zbudować realny, ambitny i przede wszystkim bezpieczny budżet lokalu gastronomicznego”
Rafał Rząd
Sales Manager
PAYU S.A.
Read More
"Z Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o. współpracujemy już od dłuższego czasu, dlatego też z największą przyjemnością możemy polecić współpracę z tą firmą. [...] jest to rzetelny dostawca usług szkoleniowych na bardzo wysokim poziomie."
Katarzyna Tylman-Niemirowicz
Pełnomocnik Zarządu
EUROCAST INDUSTRIES
Read More
“Z przyjemnością rekomendujemy firmę Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o., jako profesjonalnego i doświadczonego partnera w realizacji programów szkoleniowo - rozwojowych. Szkolenie w bardzo pozytywny sposób wpłynęło na rozwój osobisty uczestników, a co najważniejsze skutecznie zwiększyło sprzedaż.”

Metodyka pracy

Zanim przystąpimy do współpracy, chcemy poznać Twoją firmę i problemy, z jakimi musi się zmierzyć. Dzięki poznaniu tych potrzeb, możemy zaproponować plan działania. Za ten zakres naszej pracy nasz klient nie płaci. Audyt zawsze wykonywany jest na koszt Enterprise Advisors Polska.

Dlaczego bierzemy na siebie koszty za analizę potrzeb klienta? Wychodzimy z założenia, że uczciwe jest pobieranie opłaty za usługę, która przyczynia się do pożądanych zmian w firmie naszego klienta. Samo ich zdiagnozowanie jest dopiero pierwszym krokiem na drodze do naszego wspólnego sukcesu.

Kluczem do osiągnięcia wspólnego sukcesu jest dobry plan. Wiedząc, jaka droga nas czeka i co powinniśmy zrobić, łatwiej określimy harmonogram i koszty.

W ramach planu na sukces Twojej firmy określimy:

Cele biznesowe
Podstawą planowania procesu są dla nas priorytety biznesowe Twojej firmy.

Kluczowe wskaźniki
Po uzgodnieniu celów biznesowych ustalamy mierzalne wskaźniki, które będą weryfikować postępy w procesie.

Zachowania
Do określonych wskaźników dopasowujemy zachowania pracowników, które wpływają na ich realizację. Szkolenie Następnie dopasowujemy odpowiednie szkolenie lub cykl szkoleń, które rozpoczną proces zmiany zachowań.

Kiedy już będziemy wiedzieli, co musimy zrobić, aby pomóc w osiągnięciu celów biznesowych Twojej firmy, przystąpimy do realizacji wspólnie wypracowanego planu.

Na wdrożenie składają się:

Szkolenie
Dedykowane szkolenie rozpoczynające proces zmian nakierowanych na realizację celów biznesowych organizacji.

Zachowania
Zastosowanie nowych lub udoskonalonych umiejętności oraz monitorowanie zmian zachowań pracowników.

Kluczowe wskaźniki
Wprowadzenie mierzalnych wskaźników opisujących poziom osiąganych rezultatów.

Cele biznesowe
Ocena realizacji celów biznesowych w kontekście zmian przeprowadzonego procesu.

Enterprise Advisors logo

Chcesz za darmo zdobywać wiedzę na temat sprzedaży i biznesu?

Interesują Cię ciekawe oferty szkoleń?

Zapisz się do naszego newslettera, a nic cię nie ominie!